luni, 18 februarie 2008

Muze de Memento-Harry's

Sunt intr-un spatiu cel putin diferit, daca nu chiar foarte volatil decat eram chiar acum o zi...chiar si acum cateva ore.
In ideea ca am creat spatiu pentru wish coming true, se tot mareste universul de oportunitati din jurul meu si viata capata un alt sens:nici de diva, nici de gara anonima, ci mai degraba de creator...creator de cuvinte, dorinte si energii.Nu demiurg, ca mai asta ne lipseste, una care sa creada ca ea dirijeaza lucrurile din jurul ei, dar o mica vrajitoare de spatii oportuniste, care le muta ca un sah sau puzzle, in pozitii potrivite.

Cu O am o relatie destul de speciala, pentru ca atunci cand ne cufundam in gandurile noastre,ca intr-o canapea foarte confortabila, pe puntea care se construieste intre noi, trec zane.
Astazi am vorbit cu N, asa cum vorbesc aproape zilnic si as putea sa jur ca are ceva arhaic , asa ca o relicva veche , dintr-un creator de parfumuri de la curtea regala : cred ca adulmeca in acelasi fel si poate sa construiasca un iz, ca o firma luminoasa.Uneori mi se pare ca exagerez.

Sunt curioasa cum poate totusi B sa suporte stilul cutitar si rece pe care il arat ori de cate ori se iveste in preajma mea: ma intreb cum functioneaza mintea lui? sau poate asta rezoneaza cu sufletul... nu stiu daca sufletul exista, pentru ca am incetat sa cred in iubire, cred doar intr-o vointa de a crea o forma de spatiu si trairi cu altcineva : pe care il alegi tot tu, daca vrei.Si chiar si cand vrei!

Niciun comentariu: